جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سیاوش مقیمی (هیچ به هیچ)
آخرین اشعار ناب سیاوش مقیمی (هیچ به هیچ)
|
پرسه های جوانی ، توُ یک شب بارانی کوچۀ سرد و خالی ، هوای دل طوفانی
دو چَشمِ نگرانی ، توُ راه خیابانی در مسیرِ دوراهی ، برخورد ناگهانی
نگاهی در نگاهی ، در گیرودارِ آهی بهای یک ویرانی ، غربت و بی پناهی
یه رویای خیالی ، حقیقتی توُخالی کابوسی در بیداری ، خاطره های خالی
یه حسِ اشتباهی ، یه دل واسه تباهی قلبی واسه خرابی ، آرزوهای واهی
یه عشق سرکاری ، یه عاشق فراری گم شده در خیالی ، دلی توُ بی قراری
چشم انتظارِ راهی ، دربدرِ نگاهی دقیقه های فانی ، همپرسۀ تباهی
یه ساعتِ دیواری ، یه ثانیه تکراری دنیای بی وفایی ، عکسای یادگاری
لحظۀ زهرِماری ، هوای گریه زاری عذاب خاطرخواهی ، خنده های بیزاری
اشکی واسه جدایی ، شبی واسه رهایی گریه های پنهانی ، فریاد بی صدایی
یه مرگِ سرِراهی ، توُ جادۀ سیاهی بی کسی و تنهایی ، سزای بی گناهی
S_H.H پنج شنبه 7 مرداد 1389 ه.ش ساعت 6:27 صبح
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.