جمعه ۲ آذر
اين عشق بايد پا بگيرد! شعری از مهدي_اکبري_مهديار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ ۲۰:۲۱ شماره ثبت ۴۱۷۲۵
بازدید : ۲۵۳ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر مهدي_اکبري_مهديار
آخرین اشعار ناب مهدي_اکبري_مهديار
|
فرهاد؟!، بايد تيشه را دنيا بگيرد
گر زخم شيرين دلم سر وا بگيرد
يک آسمان مسحور چشمان سياهش
وقتي که دنيايم سري بالا بگيرد
من عاشقم از عشق دارم هستيم را
چون ساحلي که ارزش از دريا بگيرد
وقتي که ليلا بوسه از مجنون بگيرد
مجنون نبايد بوسه از ليلا بگيرد؟!
يک طعم ديگر دارد اين سيبي که آدم
با بوسه هاي سرخ از حوا بگيرد
چون کفش طفل بي نوايي تنگ، اما
اين عشق مجبور است بايد پا بگيرد!
#مهدي_اکبري_مهديار
94/8/7
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.