سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      خونْ گساران

      شعری از

      سیده نسترن طالب زاده

      از دفتر "در محاق ئیل" نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ۲۳:۴۴ شماره ثبت ۴۱۴۶۷
        بازدید : ۷۷۳   |    نظرات : ۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده

      بروفه ے نقرابے ِ ماھتاب، شہربند مشکینے ِ شبش . . . برای چیدن گلہاے بنفشہ،برمیگشت... شولای شهراشوب هر طوفان کالبد کیمیایے انسان، در بطن ابدیتہاے نو، رسخ مستانہ ها... رستاخیز بارانہا با میعا ن کوکبے مزارع خون به شکوه ِ کرندِ دشہاے شراب ،، بازمیگشت... سوگ سرباگین سرزمینہاے واقعہ در مرز نانوشتہ ے هزیمت و عشق ، از ساقہ ے سماوے اسلیمےها، از اشک به شعاع قیمومیت ِ چشمهایش،،، بازمیگشت. . . . ایستادگانی ،صف در صف نوازندگان اقلیمہا ے ٍگرم دستانش سینه ریز ارغنون آفتاب، برگردن رقصنده در مقرنسہاے کہن خوشہ ے زرافرید سروسار شیدایے شعله ے مقدس بہار اهورایے قرنہاے دیگرے حتے غوص خوابهاے اقیانوسہا را ، زیستہ بود... لبہایش، آرایه ی لاجورد ِیشت ِ آبانہا در یشمزار شهود، از آب به آه ، آمیخته بود... سیلان سکر جام فروهر آسمانہا دور.. دورتر... دوردستهاے جهانے ،تر عطش جاده هاے جولانزده در پیکر رویاے فصل خشکیدن بوته های جنتانیا دگردیسے شرار وحشے نیستانہا با سرخنای بریده ای در باد، . . . . . . »وَ سَلامٌ عَلَیْه یَوْمُ وُلِدَ وَ یَومَ یَموتُ وَ یَوْمَ یَبَعثُ حَيَّا » .
      ۱۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0