جمعه ۲ آذر
باز آمده ام شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ۲۰:۵۸ شماره ثبت ۴۱۲۳۲
بازدید : ۵۰۸ | نظرات : ۸۷
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
ﺑﺎﺯ ﺁﻣﺪﻩ ﺍﻡ ﺩﺭ ﺧﻢ ﮔﯿﺴﻮﯼ ﺳﯿﺎﻫﺖ
ﺟﺎﻧﻢ ﺑﻔﺪﺍﯼ ﺗﻮ ﻭ ﺁﻥ ﭼﻬﺮﻩ ﻣﺎﻫﺖ
ﻣﻦ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﺍﺯﺍﯾﻦ ﺭﻭﺡ ﺑﺰﺭﮔﺖ
ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺷﺐ ﭘﻮﺳﯿﺪﻩ ﺷﺪﻡ ﻟﻨﮓ ﭘﮕﺎﻫﺖ
ﺑﺎﺯ ﺁﻣﺪﻩ ﺍﻡ ﺗﺎ ﺷﺐ ﻣﯿﺜﺎﻕ ﺑﺒﻨﺪﻡ
ﺗﮑﺒﯿﺮ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺳﯿﻪ ﺭﻧﮓ ﺳﯿﺎﻫﺖ
ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻗﺎﺏ ﮐﻨﻢ ﮐﻨﺞ ﺧﯿﺎﻟﻢ
ﺩﻟﺒﺴﺘﻪ ﺷﻮﻡ،ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﺍﻋﻤﺎﻕ ﻧﮕﺎﻫﺖ
ﺑﺎﺯ ﺁﻣﺪﻩ ﺍﻡ ﺗﺎ ﺩﻝ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻔﺮﻭﺷﻢ
ﺍﯼ ﺁﻧﮑﻪ ﻫﻤﻪ ﺭﻭﺯ ﻭ ﺷﺒﻢ ﮔﺸﺘﻪ ﺗﺒﺎﻫﺖ
ﺻﺪﺑﺎﺭﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺗﻮ ﻫﯽ ﺗﻮﺑﻪ ﺷﮑﺴﺘﻢ
ﺻﺪﺑﺎﺭ ﺷﺪﻡ ﺩﺭﺑﺪﺭ ﻭ ﺭﻫﺮﻭ ﺭﺍﻫﺖ
ﻣﻬﺮﺕ ﺑﻪ ﺩﻟﻢ ﻫﺴﺖ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺩﻧﯿﺎ
ﺑﺮﮔﺮﺩ ﮐﻪ ﺗﺎ ﻏﻢ ﻧﺸﻮﺩ ﺑﺎﺭ ﮔﻨﺎﻫﺖ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.