جمعه ۲ آذر
قطار شعری از آرزو نوری
از دفتر غزل پرسه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ۱۲:۳۵ شماره ثبت ۴۱۱۴۸
بازدید : ۵۰۷ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب آرزو نوری
|
وقتی قطار هست کسی هم قطار نیست
حالا که همسفر شده پیدا، قطار نیست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.