يکشنبه ۲۷ آبان
ساحل نیلوفری شعری از امید آریایی مهر
از دفتر چشم انتظار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۳:۲۸ شماره ثبت ۴۱۰۳۷
بازدید : ۵۸۹ | نظرات : ۴۰
|
دفاتر شعر امید آریایی مهر
آخرین اشعار ناب امید آریایی مهر
|
می توان پیچید دور ماهِ آیا روسری را ؟!
من خودم با این دو چشمم دیدم این جادوگری را
غرق شد مهتاب دیشب زیر موج پاسی از شب
باد تا بوسید محکم تار و پود روسری را
لشکر امواج وحشی ناگهان افتاد در دام
تا گره زد زیر گردن ساحل نیلوفری را
نقش تلخی می زنم از یاد لیلی بر لبانم
چون من از نزدیک دیدم قصه های دلبری را
حجم تلخِ رفتنش لبریز شد از جامِ باور
زود رفت و دیر فهمیدم که دارد دیگری را
گوشه یِ چشمی نمیخواهم من از چشمان مستش
کاش می دیدم دوباره آن نگاه سرسری را
می تپد قلبِ اُمید رو به قبله تا وصالش
چون که در دستش گرفته دست آن بالاسری را
پیچک سبزِ حضورش کاش می پیچید یک روز
نسخه یِ تعبیر خواب هر شبِ خاکستری را
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.