جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
آخرین اشعار ناب بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
|
کیست عشق پیمبرزعیم ورهبرعلیست
کیست حیدروصفدرفاتح خیبرعلیست
کیست شمس پیمبرساقی کوثرعلیست
کیست یارپیمبرصاحب قنبرعلیست
کیست مظهردادارمحرم اسرارعلیست
کیست درهمه ادوارحیدرکرارعلیست
کیست عدل وعدالت شاه ولایت علیست
کیست شعرشجاعت مهرشهادتعلیست
کیست وارث طاهاامیدجانهاعلیست
کیست فاروق اکبرصاحب شهپرعلیست
کیست شاهنشه وسرورگلگونه احمرعلیست
کیست عزت وعترت امام امت علیست
کیست حضرت ارباب کلیدابواب علیست
ای شرف اوصیاوی همه ی اولیا
ای صفت انبیاحضرت مشگل گشا
جان دل مصطفی محرم سرخدا
ای علی مرتضی ای یل قلعه گشا
قلعه گشای خیبری
مولاعلی حیدری
شاهی وصاحب شهپری
زهراولی وهمسری
جنگاوری یگانه ای
مظلومی ودرخانه ای
درجودوسخا دردانه ای
شوری وهم ترانه ای
درسرخق خزانه ای
معشوق برجانانه ای
محمودرا برشانه ای
یزدان راهم نامه ای
محراب عشق آزاده ای
نوری به هرکاشانه ای
ای علی مرتضی شاهنشه وشیرخدا
ای ولی ومقتداای شافع روز جرا
کن دعایم مبتلایم یاامیرالمومنین
آفتاب مهرتوهرگزمبادازماجدا
عیدغدیرروزتاجگذاری وامامت مولاوسرورعالم حضرت علی ع خجسته ومبارک
ارادتمندشما بهاءالدین داودپور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.