سه شنبه ۲۹ آبان
برزخ شعری از امید مرادی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ ۰۰:۳۸ شماره ثبت ۴۰۹۵۵
بازدید : ۵۳۹ | نظرات : ۱۱۱
|
آخرین اشعار ناب امید مرادی
|
برگ ها سوخته ،
از رحلتِ تابستان بود
یا ولادتِ زمستان
از هجرت عمر بود
یا ردپایِ پاییز
آه
چه برزخی ست پاییز
چه معلقم در پاییز
چه بی سبز پاییز
چه بی سپید پاییز
گناه را چه ساده به محکمه می برد
وچه سخت حكم مي دهد ،
کی می رسد
اعدام نفس های وامانده و مات
در فراخوانِ صبحگاهىِ جبرِ گردنکش ،
شلیک برف و بوران کی می رسد
رگبارِ دی
فورانِ بهمن ،
زمستان کی می رسد
خسته ام ،
فصلِ انجماد دست هایم کی می رسد...
پ.ن
من تو دنیای کثافتی هستم
بله...
ولی هنوز زنده ام...
غلاف تمام فلزی_استنلی کوبریک
_بابت واژه ی...عذر میخوام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.