سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        قایم...با...شک!

        شعری از

        بهاره ترابی (بهارنارنج)

        از دفتر دلنوشته های بهارنارنج نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ ۲۰:۵۶ شماره ثبت ۴۰۸۹۰
          بازدید : ۵۴۸   |    نظرات : ۳۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر بهاره ترابی (بهارنارنج)
        آخرین اشعار ناب بهاره ترابی (بهارنارنج)

        قایم...با...شک...!
        این بار چشمانم را نمی بندم
        شک دارم به تمام ماندن های تو 
        این بار، حق من است
        که با چشمانی باز 
        خیره شوم در عمق رفتنت
        این بار نمی توانی کلاهی تا آرنج بر سرم بگذاری 
        این بار، چشمانم با تمام قوا، باز است
        قدم به قدم، دور شدنت را نظاره می کنم 
        لحظه به لحظه، نیشخندت، نیشتر می زند بر جانم
        تو مرا احمق فرض کرده ای 
        و این، سنگین ترین حماقت توست
        به چشمانم خیره مانده ای 
        به دنبال چیستی؟ 
        چند روزی می شود که چشمانم 
        تمام تصویرهای حک شده ی تو را بالا آورده است! 
        چشمانم دیگر آیینه ی تو نیست 
        این بار چشمانم را به روی هر نا کسی، باز نمی گذارم 
        قداست دارند چشمانی که روزی بناست، عشقی در آن خانه کند!
        بهارنارنج - 94.07.05 
        ۹
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        محمد رحیم کاظمی
        پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ۲۱:۱۶
        ریختی خودت را درجانش
        ای شراب زندگی
        واواستحاله شددرعشق تو خندانک
        سلام و درود برشما شاعر گرامی خندانک
        خواهر شاعرم خندانک
        عاشقانه ات زیباست
        دستتان درد نکنه شاعر گرامی خندانک خندانک
        مهدی میلانی راد
        پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۳۹
        »چند روزی می شود که چشمانم

        تمام تصویرهای حک شده ی تو را بالا آورده است! »
        عجیب خوب بود خندانک خندانک خندانک
        عالی بود خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0