جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
آخرین اشعار ناب بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
|
رقص وموج مرگ
لحظه های ناب مرگ
همچومیرباغ فین
ازبرای حقدوکین
نغمه های شوروشین
شدروان زرگ
دانه های عشق
برسرزمین
شاهبال ارگ
گرچه غروب بودومرگ
لیک عروج بودورقص
عشق جاری دراندرون رگ
تقدیمی بودبه روان پاک قهرمان ملی ایران زمین میروسپهسالارونام آورحضرت امیرکبیر رحمت اله علیه
(ساقی)
ساقی امشب بس خرابم
چاره ای کن درعذابم
خسته ازطعن زبانم
رسته ازپیروجوانم
سالها ازحقدوکینه درخزانم
درمیان جمع یاران بی حسابم
ازغم ودردمبتلایم
تیغ کین براستخوانم
مستی ام ده ای امیدم
تشنه وخوکرده ی جام شرابم
من حباب شادکامی راسرابم
( پریان)
خنده اش کرده عیان
غنچه ی تنگ دهان
مه گل افسونگروخوش بیان
ساق سیمین تاب گیسوتامیان
دل مجنون مرابرده زیان
مه گل وفتنه گریست چون پریان
شادوخندان گاه گریان
گل خوش رقص وچمان
(سالار)
ای زادگهت خانه ی دادار
درسینه ی تومعدن اسرار
دربزم کثا تویی زاطهار
ای قبله نما ای شه وسالار
سلام وعرض ادب واحترام تقدیم می نمایم به خدمت تمامی بزرگواران جامعه ی ادبی وهنری خاصه عزیزان محترم ودوست داشتنی شعرناب بنده ی حقیر چند روزی سفری کاری داشتم نبودم درمحضرتان وپوزش می خواهم بخاطراینکه نبودم تاپاسخگوی محبت بی دریغتان باشم صمیمانه ازیکایک عزیزان ومدیریت محترم سایت مراتب تشکروقدردانی وسپاسگذاری رامی نمایم ارادتمندشما بهاءالدین داودپور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.