جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه ضیاالدینی
آخرین اشعار ناب فاطمه ضیاالدینی
|
تو رفته ای و من
همچنان مانده ام
مانده ام با اینهمه گریه
_که روی دستم مانده_
به خلوت کدام کوچه پناه ببرم
باید از کدام سو بروم
تا تو را از یاد ببرم؟!؟
نگاه زیبایتان را دوست دارم - "فاطمه ضیاالدینی" :2:
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.