جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه ضیاالدینی
آخرین اشعار ناب فاطمه ضیاالدینی
|
آری
پرنده ها هم پیر می شوند
و از فصلی به بعد
دیگر هیچ کوچی را پرواز نمی کنند
درست مثل من
که پیر شده ام دیگر
و یادم نیست
کجای جهان
صندلی خالی ای برای من گذاشته ای
و منتظر آمدنم هستی...!
عکس نوشته:
برای پرنده های خسته
دانه نه!
لانه بپاشید...!
...
نگاه زیبایتان را دوست دارم - "فاطمه ضیاالدینی" :2:
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.