جمعه ۲ آذر
سرنوشت راه من... شعری از سیاوش پورافشار
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ۱۷:۲۵ شماره ثبت ۳۹۹۹۲
بازدید : ۱۲۵۴ | نظرات : ۱۳۴
|
آخرین اشعار ناب سیاوش پورافشار
|
سرنوشت راه من با تو عزیز
انتخاب چاه من با تو عزیز
این نفس از ساحت انفاس توست
رتق و فتق آه من با تو عزیز
راه نافرجام یا منزل تویی
مقصد گمراه من با تو عزیز
آسمان گر لایق من نیست، نیست
گر زمین شد چاه من با تو عزیز
هرچه خواهی کرد لطف و شوکت است
گر گدا شد شاه من با تو عزیز
گر مرا از خود برانی حق توست
گردبادی، کاه من با تو عزیز
گُر گرفتن یا که خاکستر شدن
سهم آتشگاه من با تو عزیز
گر چه در دامان تو عاشق خوش است
گر کنی اکراه من با تو عزیز
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.