سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        تقدیم به تو نامرد

        شعری از

        سعید پورمراد

        از دفتر مثنوی نوع شعر مثنوی

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ۲۰:۱۷ شماره ثبت ۳۹۶۵۲
          بازدید : ۵۲۵   |    نظرات : ۱۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سعید پورمراد

        ای فاتح قلبم سلام، باز دارم یک کلام
        درد دل نیست قصه نیست، گوشه حرفیست وسلام
        دوش بودم بین راه،خسته و گم گشته راه
        نیش زهری چشم دید، پود گشتم همچو کاه
        دور بودی از برم، دیدمت اما ندیدی پیکرم
        دست در دست دگر، خرد گردید کل دنیا بر سرم
        گوشه حرفی را شنیدم من خموش
        لال گشتم لال دیدن، همچو موش
        گفتی از دنیا نداری یاوری
        نیست از بهر تو عشق و باوری
        آنچنان دستش گرفتی چنگ چنگ
        مات ماندم خشک گشتم همچو سنگ
        خواستم آیم جلو حرفی زنم
        دادو فریادی، کتک کاری کنم
        شک بردم این تویی یا آن تویی
        چشم را شکم گرفت گشتم تهی
        آن همه حرف و کلام و قصه ات
        گو دروغ است شعر ها و غصه ات؟
        از قضا چشمت به چشمانم فتاد
        رنگ بی رنگ به رخسارت نهاد
        دست و پایت گم گشت آواره وار
        پر تعجب گیج و مبهوت، دیوانه وار
        پس زدی دستش به سویم پرشتاب
        پر ز خواهش، شرمسار از این نقاب
        هیچ نگفتم هیچ ندادم پاسخی
        ای عجب باز هم تو گفتی راسخی
        حاج و واج و گیج ماندم، گیج و مات
        دور گشتم دور از ننگ و صدات
        پیک و آوازی نخوان سویم دگر
        دیر گشت، پیری به رخسارم نگر
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0