شنبه ۳ آذر
میخ شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر اجتماعی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ۰۷:۳۶ شماره ثبت ۳۹۶۱۶
بازدید : ۱۰۰۳ | نظرات : ۲۸۷
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
ابله
میخ به سندان می کوبد
و ما
در وسط جاده
بجای خط سفید
ملانصرالدین اما
بر سر زبان
پ.ن : در مثل مناقشه نیست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.