دوشنبه ۲۸ آبان
غمِ بی شمار شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر سلیمان حسنی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ۰۱:۵۱ شماره ثبت ۳۹۴۷۳
بازدید : ۳۵۶ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
تلخــــیِروزگار٬مــــــــاراکُشــــت
ایندلِبیقـــــــرار٬مــــاراکُشت
نیستمرهم،بهزخمهـــایِدل
سـینه یِپُرفشــــار٬مـاراکُشت
هجمه یِدردهـــــایِبنیـــــانکَن
ازیمیـــن ویســــــار٬مــاراکُشت
چشمْبهراهیچوبودهامعمری
اینهمـــهْانتـــظار٬مـــاراکُشت
نیست همــراهْ چودرکنــارِمن
غـــــربتِ دردیــــــــار٬مـاراکشت
حرفبسیــاربرزبانجاریست
بی عمـل٬شعــــــــار٬مــاراکُشت
شـبِ تــــــارودلـی پُـــرازغصــــه
روزِچـونشـــامِتار٬ماراکُشت
شددیــدهخشکْدرانتــظارِگُل
سالهــایِبیبهــــار٬ماراکُشت
طاقتـــم طاق شـــد،زِتنهــــایی
روزهــایِبینــــگار٬مــاراکُشت
هستپایم٬جـایپایِاهــریمن
نَفسِ بی مهــــــــار٬مــــاراکُشت
درجــــــوانی دریغ٬خیـلی دور
چونشدمازکردگارماراکُشت
تنگشـــد،دلمبرایِشــــــــادیها
غصــــهیِبیشمـــار٬ماراکُشت
کینه هـــــا،دردلم شده انبــــوه
این دلِ پُرغبــــــار٬مــــاراکُشت
بینِ مَردُمچــونامیازحـــــامی
نیسـت مـــــاندگار٬مــــاراکُشت
تابیـــــایداوکه جـــان گیـــرد
ساعتِ احتضــــار٬ماراکُشت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.