جدایی میخواستی از این رابطه
به خوابی که نیستی تظاهر نکن
میدونم که بازم ازم خسته ای
ولی جامو با هیچکسی پر نکن
با احساسه کهنه به سمتم میای
چه قد تازگی داره این حسه تو
کدوم حادثه باعثه اینه که
سوای یه عالم ببینم تورو
ترجیع بند: (داره غصه هات قلبمو میشکنه
ولی جای تو این روزا mohkame
بدونه گناهم مقصر منم
مجازاتت اما واسم مبهمه
با من هستیو حس تنها شدن
داره عشقتو زیرو رو میکنه
چشاتو میبندی نبینی منو
نگاهم تورو صد dafe میخوره)
صدای سکوتت بلنده واسم
نخوابو بهم چشماتو پس بده
منی که با خنده به سمتت میام
به اخم پیشونست نشونم نده
نمیشه تو باشی نبینم تورو
فقط عشقه تو مونسه قلبمه
با تو گرمیه رابطه حفظه و
بی آغوشه تو بدجوری سردمه
ترجیع بند: (داره غصه هات قلبمو میشکنه
ولی جای تو این روزا mohkame
بدونه گناهم مقصر منم
مجازاتت اما واسم مبهمه
با من هستیو حس تنها شدن
داره عشقتو زیرو رو میکنه
چشاتو میبندی نبینی منو
نگاهم تورو صد dafe میخوره)