جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه ضیاالدینی
آخرین اشعار ناب فاطمه ضیاالدینی
|
هر چیز خانگی اش ماندگاری بهتری دارد
نـــان خانـــگی
شیـــرینی خـــانگی
دوستــان خــانگی
و حالا
این اواخر
زخــم های خــــانگی...
زخــم های خــــانگی...
زخــم های خــــانگی...!
...
نگاه زیبایتان را دوست دارم - "فاطمه ضیاالدینی" :2:
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.