جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رحیم نیکوفر ( آیمان )
آخرین اشعار ناب رحیم نیکوفر ( آیمان )
|
دل من تنها نیست عشقِ چشمی یارش شده است
میسوزد و تب کرده دلم عشق نارش شده است
هر دم تیری از آن چشم روان است سوی دلم
گویی آن چشم با دل من پیکارش شده است
مشتاقم و لطفِ تیرهای دگر دارم از آن چشم
دل من عاشق تبدار و سربِدارش شده است
گر چه آن چشم صیادِ کماندار شده است اما
خوش بحال دلم چنین صیاد شکارش شده است
آن چشم بس که زیبا می نوازد ناز را
دل من عاشقِ این آهنگ و تارش شده است
خم به ابرو نیارم گر دلم پای این چشم بسوزد
شاید آن چشم بفهمد ،که، وفادارش شده است
هر دم که نگاهم میکند و به عشوه میگوید هیش
تیریست بر دل،دل من تیر شمارش شده است
هر دم به خیالم میبوسم بین دو ابروی کمانش
چه کنم دست خودم نیست دل بیمارش شده است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.