The Rain
You can't understand how I feel
When you are with me.
I want to sing
Songs about everything
When you are with me.
The sorrows lose their colors
And the pains end
When you are with me.
Even the darkest night
Appears to be bright.
Do you know how often I feel sad?
Come and help me to feel better.
Come, be with me.
Let's go out into the rain.
شاعران نهایت گرامی:
پیشاپیش عیدتان مبارک. به امید قبولی طاعات و عبادات...
راستش حقیرتر از انم که نام شاعر را بر خویش بنهم اما گاهی احساساتم را در غالب شعر میگنجانم و ارزویم اینست که استادانی چون شما شعرهایم را نقد کنند.
رشته تحصیلی من زبان انگلیسی هست و گاهی شعرهایم را به زبان انگلیسی میسرایم و چون عضو انجمن نویسندگان زنان افغان هستم شعرهایی که به زبان انگلیسی هست رو به انجمن میفرستم و اونجا اشکالات رو برطرف میکنند. امروز خواستم یک شعر به این زبان را به شما بفرستم.
سپاس از تمامی شما عزیزان
سبز باشید.