دوشنبه ۲۸ آبان
نیمه کاره شعری از جواد صارمی
از دفتر سراب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ ۱۱:۵۷ شماره ثبت ۳۸۵۷۹
بازدید : ۳۸۴ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب جواد صارمی
|
زیر باران،دیده گریان،می رود با،پای لرزان
در کف او، تکه قلبی،گشته زخمی، گشته پنهان
یک غرور تکه پاره،زیرچنگال غم ودرد
جسم مردی دل شکسته، زاروخسته، گشته ویران
حفره ای بر روی سینه، گردپیری برجوانی
کس نمی داند چرا او، گشته اینگونه پریشان
دست ردی روی سینه، سیل اشکی روی گونه
یا که باران کرده خیسش، کس نبیند روی گریان
می رود او، سوی راهی، انتهایش پرتگاهی
او بریده از امید و، او رسیده خط پایان
روز دیگر باصدای، غارغار هرکلاغی
اهل کوچه باخبرشد، علت جشن کلاغان
جسم مرد دلشکسته، قطعه قطعه، تکه پاره
روی سنگ و خاک و شن ها، گشت پیدا پیش آنان
هر که حرفی، ورد کامش، می پراند از دهانش
این جوانک ازجنونش، خودکشی کرده به این سان
تکه ای کاغذ، مچاله، در درون مشت او بود
روی کاغذ، دست خطی، فاش میکرد رازپنهان
او نوشته اینچنین از، قلب زخمی، قامت خم
ادامه دارد.....ولی ادامه ندارد....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.