جمعه ۱۸ آبان
زندگی این است ای دوست شعری از ابراهیم صفری (ساقی)
از دفتر دل ساقی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ تير ۱۳۹۴ ۰۸:۳۵ شماره ثبت ۳۸۲۶۹
بازدید : ۵۶۰ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر ابراهیم صفری (ساقی)
آخرین اشعار ناب ابراهیم صفری (ساقی)
|
شهرمان پر شده از درد و عذاب
دلمان پر شده از غصه و غم
آسمان تار و سیاه
چشم ها ابری و خیس
خسته از تلخی روز
ناله از ظلمت شب
زندگی رفته ز یاد
خنده ها رفته ز لب
آتش کینه و غم
شعله بر دل میزند
عمر بی فروغ ما
بیخود از کف میرود
عمر پایان میرسد
غم پایان میرسد
چشم خونبار منم
بسته از دنیا رود
مرگ من میرسد اما
زندگی جریان دارد
باز از سر میگیرد
زندگی و چرخه
من خلاصم ز غم و درد ولی
آن دگر می افتد
به غم و درد و عذاب
زندگی این است ای دوست
غم و درد و آتش و خون
زجر و بیچارگی تا بودی
آخرش مرگ و خلاص و نابودی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما و تشکرات وافره از حضور در محفل حقیرانه ی یک شاعر دلسوخته