جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر اکرم ابراهیمی(هیما)
آخرین اشعار ناب اکرم ابراهیمی(هیما)
|
سال ها باور کردم
دوستم داری
وچه غافل بودم
وقتی ردپای زنی را گرفتم
و رسیدم به دل تو
ای کاش ....
هرگز باور نمی کردم
دوستت دارم های تو را....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.