عادت
اگر گیاه آبی بود
آسمان سبز.....
در مزرعه ای آبی.....
شعری آویزان می کردیم.....
چو آبی های سرو و آسمان سبز!......
گرفتاران تکراریم.....
خو کردگان عادت ها.....
همان عادت ها که نمی دانیم!!
------------------------------------------
هنر
طبیعت کور بشر
با احترام به طبیعت می خواهد.....
طبیعت را از نو اختراع کند!
" زیبایی زاده میل است "
تمام حرف هنر زیباشناسی!
-------------------------------------------
فلسفه
فلسفه حاکم
در قرن بی جاکم
با پرسش های خلاق بلند
در منطق پوزیتیوتیسم می میرد
حالت اتفاقی مسئله ها
خدای احتمالات بیشینه بود
در غریزه احتمالاتی روزها
اسیر در طناب رختهایی آویزان
بر بام کلیسای کاتولیک رم
پیچیده بر دهان گالیله
در انکار علم پر از رنگ جوهرهایی
از قلم ارسطو.....
یا صفر یا یک می نویسد
قرن هاست ارسطو با بودا می جنگد!
در استراحت پایان روز
بر بام کلیسای رم
چایی می ریزد ارسطو....
بودا از او پیرتر بود!
------------------------------------------------------------------------
اندیشمندان گرامی مفاهیم فوق را در قالب خاص بکار نبرید!!!!!
اقا دست پر هستی الحق
من (
\" زیبایی زاده میل است \")
میشود روزها در این مورد صحبت کرد