دوشنبه ۲۸ آبان
دلِ غمگین شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر سلیمان حسنی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ۰۲:۰۸ شماره ثبت ۳۸۰۵۵
بازدید : ۲۸۸ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
چــراوضعِ زمانه این چنین است
به هـــــرجا٬سینهٔ آدم غمیـــناست
به زیـــــــــــرِبــمــب وآواروگلــــــــــــوله
صــــــدایِ کـــــــــودکانِ نازنین است
پــــــدرآیدچـــوبادستــــــــــانِ خـــــــالی
عَـــــرَق ازشـــــرم بررویِجبیناست
درونِ خانه هاجنگوجــــدالاست
صـــــدایِ شـــادمانی کمترین است
همهمشغولِ فرزندان،چوشیطان
بههـــرجائیبهراهشدرکمیناست
چـوحــــامی دورگشته ازخـــــداوند
زِهَـرکاریکهکـرده٬شـــــرمگیناست
اگــرچه عشـــــــق وایمــــــــــانی ندارد
دلش همـــواره پیشِ مؤمنیناست
بـــــــــــــرایِ درکِ الـــــــــــــطافِ الـهــــــــــی
نگاهش بریســــــــاروبریمـیــــــن است
دودستی بردعـــــــادرمحضـــــــــــرِحقّ
چوتنهـافرصتِحـــــــــامیهمیناست
ولــــــــی٬ بعـدازخـــــــــداوندِتبــــــــــــــارک
برایش عشـــــقِ دلبــــــربهتــــریناست
چـــــــوباشـــــــــــدزندگانی٬پـــــُــرمحبّــت
همین دنیـاچوفــــــــردوسِبریناست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.