به نام پروردگار
سلام دوستان
این ترانه بر روی ملودی و آهنگ با سبک راک نوشته شده است در این ترانه سعی کردم زندگی بد دو زوج را به فیلم تایتانیک ربط بدم البته قسمتای اخر فیلم اونجایی که جک "مرد داستان" دستاش از دستای رز " زن داستان " جدا میشه و جک در دریا غرق میشه و هی از هم دور و دور تر میشن و جک کوچیک و کوچیک تر میشه تو تصویر اما در اون حال هم جک عاشقانه به رز نگاه میکنه مرد ترانه من هم تو غم غرق میشه دریای غمی که عشقش براش درست کرده و توی چشم او هی کوچیک و کوچیکتر میشه و از دست میره و این کابوس هر روز و هر شب اونه
یه کابوس،،، شبیه یه فیلم خفن
تو هر خواب من ،پخش و اکران میشه
مثل فیلم تایتانیکه ،،، جون تو
فقط هیف،،، سکانسای پایانیشه
دارم غرق میشم تو دریای غم
چشات تو چشام ،،،هی نگات میکنم
تو دور میشی
تو چشم تو هی ،،،کوچیکتر میشم
تو این حالتم هی ،،،صدات میکنم
یه کابوس هر شب ،،،مهمونمه
کسی که نمیخوادم ، همخونمه
تو آغوش تو خواب ،،کابوس محض
تو آغوش تو مرگ ،،،درمونمه
تو دور میشی از من که بیچارتم
منی که دارم غرق غمها میشم
تو میری به سمت یه رویای خوب
بازم توی کابوس تنها میشم
درست مثل فیلم تایتانیکه
فقط تو منو تو غم انداختی
جک و رز تو دریا غریبه بودن
ولی تو خودت دریا رو ساختی
تو تعبیر کابوسمی نازنین
که این زندگی با تو بیهوده شد
داری میکشی لحظه ها رو ببین
که دستات به خون کی آلوده شد
تو تعبیر کابوسمی بی وفا
تو بیداریها غرق غم ها شدم
درست مثل فیلم تایتانیکه
جدا شد دو دست تو رسوا شدم
یه کابوس هر شب ،،،مهمونمه
کسی که نمیخوادم،، همخونمه
تو آغوش تو خواب کابوس محض
تو آغوش تو مرگ درمونمه