سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      معشوق اگر به یاد من نیست

      شعری از

      مصيب اشرف زاده ( صبور )

      از دفتر ناگفته ها نوع شعر قصیده

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ۲۲:۰۶ شماره ثبت ۳۷۵۸۷
        بازدید : ۷۱۸   |    نظرات : ۶۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مصيب اشرف زاده ( صبور )

      معشوق اگر به یاد من نیست
       
      معشوق اگر به یاد من نیست
      پس چشمِ خمار او پی کیست؟
      در چهره ی او غرور محضی است
      او را عجبم  محبتی نیست
      هر موقع سلامِ او بکردم
      چیزی که نگفت مگر چه کردم؟
      آتش که نهفته روی قلبم
      مانند یه کوهِ پر ز دزدم
      ای وای، دوایِ دردِ من چیست؟
      من را ز غمم رهاندم کیست؟
      هر چند که روی من شکفته
      در چهره ی من غمی نهفته
      وز خاطرِ او غزل سرایم
      تا راهی به قلبِ او گشایم
      هر شب ، که با دلی گرفته
      چشمی که به یاد او نخفته
      من منتظرم به یک نگاهی
      تا هدیه کنم عشقِ خدایی
      امآ چه کنم که یک نظر نیست
      او را که ز عشقِ من خبر نیست
      نالم ز فراقِ او بسی سخت
      آخر به کجا رساندم بخت؟؟؟
      ۹
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0