شنبه ۳ آذر
حقیقت ذات شعری از علی غلامی
از دفتر سایه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۱۴ شماره ثبت ۳۷۵۷۴
بازدید : ۸۶۳ | نظرات : ۱۰۲
|
آخرین اشعار ناب علی غلامی
|
- هر چه.....
- به به بگویی -
- زائیده می شود:
- هنر -
- همان "مراعات زیبایی"
- در فهم زیبایی.....
- خلاقیت -
- محصول.....
- قوه تخیل -
- هنر است.....
- عقل دوم -
- حسن -
" پدر زیبایی بود "
.
- هر قوه ادراک .....
- ذات خویش را -
- درک کند.....
- عین عقل است -
- میشود.....
" حقیقت ذات "
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.