پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر بهنام مرادی ( بهی )
آخرین اشعار ناب بهنام مرادی ( بهی )
|
گاهی اوقات دلت می گیرد
مثل یک ابر سیاه
گاهی اوقات تنت می لرزد
مثل یک بار گناه
چه کسی می فهمد
چه کسی می داند
که دلت می گیرد
چه کسی می فهمد
که تنت می لرزد
گاهی اوقات نه دلت می گیرد
نه تنت می لرزد
هیچکس هم به تو یک لحظه
نگاهی نکند
گاهی اوقات فقط دیدن خیلی چیزهاست
که تو را می شکند
گاهی اوقات شنیدن رنج است
که تو را مثل کویر می برد
در ماتم
گاهی اوقات صدای باد هم
مثل یک بغض فروخورده تلخ
که تو را می خواند
در گلو می ماند
گاهی اوقات صدای آبشار
چون ضربه پتک گوش را می شکند
گاهی اوقات صدای بلبل
مثل رعدی سهمگین
در فضا می پیچد
و تو از درد دلت می گیرد
و تو از درد دلت می میرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.