سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        قدرت

        شعری از

        کیوان رادفر

        از دفتر دل نوشته ها نوع شعر چهار پاره

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۲۵ شماره ثبت ۳۷۳۴۶
          بازدید : ۳۴۲   |    نظرات : ۲۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر کیوان رادفر

        قدرت
        فریبت می دهد سیمای قدرت
        بترس از سر در زیبای قدرت
         
        مشو داخل که در این خانه رسم است
        که ریزی آبرو را پای قدرت
         
        و باید بگذری از قند  " وجدان "
        که راحت حل شود در چای قدرت
         
         مزن حتی قدم نزدیک خانه
        که داخل می کشد سودای فدرت
         
        اگر دل را به شیطان می سپاری
        که عیاشی کنی شبهای قدرت ، ....
         
        چنان بی خود شوی از خود که بینیم
        "تو" دیگر نیستی فردای فدرت
         
        تو نا آگاهی و ما  در تعجب
        از این تاثیر برق آسای قدرت
         
        مشو مغرور قدرت ، هر چه هستی
        تویی یک قطره از دریای قدرت
         
        چه فرمان دادنی باشد ؟ زمانی ...
        که باشی تحت استیلای قدرت
         
        به زیر پا نمی اندیشد آن کس
        که جا خوش کرده در بالای قدرت
         
        اگر می ترسی از افتادنی سخت
        بجوی " افتادگی" را جای قدرت
         
        گشاید پر به سوی قله های ...
        بلند بی کسی ، عنقای قدرت
         
        توانی ، در تماشا کردن عشق
        ندارد چشم نابینای قدرت
         
        از آب عشق ، کی دارد نصیبی ؟
        عقاب تشنه ی صحرای قدرت
        (.......دو بیت هم  به امید لبخند شما !!!! :)
        درونش خالی از دلدادگی بود
        به وقت ازدواج ، آقای قدرت !!!!
         
        زنش قر قر کنان در زیر لب گفت :
        بسوزد کاشکی بابای قدرت !!!!
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0