سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      ترانه ء عشق

      شعری از

      بهروز احمدی(زاهد)

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ ۲۰:۳۲ شماره ثبت ۳۷۱۷۸
        بازدید : ۳۸۹   |    نظرات : ۱۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر بهروز احمدی(زاهد)
      آخرین اشعار ناب بهروز احمدی(زاهد)

      آمد برای ِ عاشق ، واضح ترانهء عشق
      روشن چو روز ِ موعود ، بنگر که خانهء عشق
      شاد هستم و سبکبال ، چون در کنارش هستم
      چهچه زنم چو بلبل ، در آشیانهء عشق
      فرهادم و قلم را ، در دست جای ِ تیشه
      شعر وغزل سٌرایم ، بهر ِ یگانهء عشق
      شیرین ِ من تو می باش ، کین بیستون بنامت
      در جای جای ِ شعرم ، نامت بهانهء عشق
      خواهم که همچو طفلی ، گیری مرا در آغوش
      با بوسه ایی نوازش ، می گو ، فسانهء عشق
      لبها به هم چو سائد ،آن کینه ها سر آید
      در پیش ِ یار ِ دلخواه ، بشنو ترانهء عشق
      هر دم بیاد ِ رویت ، بغضی درون ِ سینه
      چشمم ندارد اینک ، خواب ِ شبانهء عشق
      واحسرتا چه گویم ، در خواب هم نگنجد
      بینم کنار ِ یارم ، شادم بخانهء عشق
      زاهد کنم نثارت ، هر دانهء سرشکم
      سر را نهٌم به روی ِ ، پاینده شانهء عشق
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0