سه شنبه ۲۹ آبان
ضریح سیلت شعری از آساره جودکی
از دفتر لُرنوشت نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۳:۴۳ شماره ثبت ۳۶۹۵۳
بازدید : ۸۶۹ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب آساره جودکی
|
ضریح سیلته دم نیری هرگز
مه ده جز تو زیارتگاهی نارم
گره دم گلونیمه قه ضریحت
مراد منه به بیمار ژارم
|