سه شنبه ۲۹ آبان
اندیمشک من شعری از آساره جودکی
از دفتر سپیدک ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ ۰۳:۱۱ شماره ثبت ۴۹۶۸۶
بازدید : ۸۶۸ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب آساره جودکی
|
🌟آساره جودکی🌟:
یادم نمی آید...
آخرین بار کی در تو زندگی کرده ام
که دلم درد تو جا مانده
و اکنون دارد در تو زندگی می کند...
در میان یکی از خیابان های میدان راه آهن،
در یک کوچه به نام باران،
میان سینه ی یک دختر بچه ی بازیگوش
یا میان دست های یک پسر بچه ی ترسو و کمی احمق!
راستی!؟
چند بار آسمانت را تماشا کرده ام و ستاره شمرده ام؛۶
که ستاره ی آسمان این شبهای دل من شده ای و دلم اینگونه روشن است!؟
دلم روشن است که دوباره
در تو زندگی می کند...!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.