دوشنبه ۲۸ آبان
دین خاتم شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر مذهبی نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۷:۰۰ شماره ثبت ۳۶۹۳۶
بازدید : ۷۲۳ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
چــــوباشددینِ خـــاتم راولادت
برایِ مســـلمین باشد،سعـــادت
درونِ غـــــارِ تاریکِ حـــرا شد
زِ دنیــــــا و همه عالَم جــــدا شــد
فقط اوبود وغاروحضــرتِ حق
که تاشـــــدبهـــرِ او ایمان محقق
چهل شب کـرده او تنهـا عبـادت
که گیـــــرد از خــدا حُکمِ رسالت
تنش تَبداروجانش پیشِ معشوق
شفــــاعت می کند از بهرِ مخلوق
سپــــاسِ بیکران لطفِ خـــدا را
که قلبی مهــربان،بخشـیده ما را
دلی داده چــوالماسی درخشــان
برایِ عشــق ورزیدن به یـاران
خــداخواهد:محمّــــد، رهنمـاباش
پیِ نـــابودیِ بتخــــانه ها بــــاش
چوآمدیک صـداازگوشه یِ غار
محمّـــــد، ای نبی ، ای یـــارِ دادار
بخوان،اقرا،بنامِ حضرت دوست
که هربــودونبـــودت،در یَدِ اوست
چنین شـــدآمـــــدآن دینِ هــدایت
که عــــالَم را کُنَـــد غرقِ عــدالت
به روزِ مبعثِ ختـــــمِ رســـولان
بُوَدشـــــادی روا،ای اهلِ ایمـان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.