جمعه ۲ آذر
شعر شعری از محسن فخار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۰:۵۸ شماره ثبت ۳۶۸۹۹
بازدید : ۳۷۶ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب محسن فخار
|
کمی ارامش کمی احساس کمی لبخند کم دارم /دلی پر شور خیالی مملو از اسایش ک دردم را شود مرهم نیز کم دارم / سرشتم را در ان تاریکیه هجرت نوشتندو نخندیدند /مرا تنها در این وحشت سرا وا رهاییدند /همان که اشک را داد همان که درد را داد کجا یک جرعه ای لبخند در انبارش نباید یافت /کمی تلخی ز قلب پر تپش بر لب /کمی خشمو غضب نیز کم دارم/تو ای روزی گشا ای رب / لب من را ب اشکم دوختی یک شب /تورا ای رب نکن بر قلب بی طاقت همی وحشت /کمی مهرت طلب دارم کمی خودرا طلب دارم /کمی احساس را کم دارم /کمی احساس را کم دارم (محسن فخار ۱۹/۲/۹۴)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.