جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر اکرم ابراهیمی(هیما)
آخرین اشعار ناب اکرم ابراهیمی(هیما)
|
با تو همه ی فصل های من بهار است
اگر چه زمستانی
سخت باشد
بهار من همین
دست های عاشق توست
وقتی با دستانت
موهای مرا نوازش می کنی
عشق شکوفه می زند
در لابه لای موهایم
با سرانگشتان عاشقانه ات
و بی تو بهاری نخواهم داشت
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.