ننگ بر آل سعود او مايهي ننگ بشر شد
آفت آزادگي، وهابيِ آشوبگر شد
نوكر بيگانه گشت و دشمن انصاف و ايمان
خادم نا اهل كعبه عامل هر كار شر شد
چون كند خوش خدمتيها با رژيم صهيونيستي
پيش من يك وحشي درّنده خوي پرخطر شد
مسلكش بيداد و كينه، رونق مرگ از وجودش
در يمن، شام و عراق آل سعود خيره سر شد
پرده دار كعبه اي كه قبلهگاه عالمين است
همره شيطان شد و خاكش به سر شد
حرف هر آزاده اي اين مصرع شعر حكيم است
ننگ بر آل سعود او مايهي ننگ بشر شد