روز تولد
سلام گرامی یان.امروز روزی است که من به دنیا آمدم 1359/05/01 ساعت چهار صبح درست در لحظه حمله هوایی پیش از جنگ به هوانیروز کرمانشاه و چون تاریخ شناسنامه من 1359/05/04 به همین دلیل از یکم تا چهارم روزهای تولد من حساب می شود.اما امیدوارم روز یکم با لطف مدیریت محترم سایت منتشر شود.......
دوستدار همگی...خودم..و با تقدیم احترام به شما خوبان و مهربانان همراه
لفافه های سخن
----------------------------------
لفافه های سخن
شعرهای شهر خدایند
و. ...کمی از کابوس های من
در لفافه های سخن
.
بوسه هایی که
اشک مرا در آورد...
فاجعه معدن....
در لذت دیدار ماه
با تصویر کردن سکوت
روی دست آسمان
در حجم سازی با ستارگان بود....
پر از گل های وحشی زرد
عاریتی انتزاعی در آغوش پدر
اشک مرا در آورد
با بوسه هایی
.
با من باش...
عشق نام یک انسان است
زندگی در فرداهایی نورانی.
ستاره های دنباله دار آسمان
حاملان پیام خدایند؛
با من باش
.
زبان ساده گل های قاصد
نردبانی آبی است
تا اشک رخ خورشید
بیعانه عشق فقط مى گوید؛
با من مهربان باش....
به زبان ساده
.
لفافه های سخن
صبر سرخ خدا
پرده نشین دلربای عاشق
در لفافه های سخن.
------------------------------------------