علی آمد علی آمد
علی ماه جَلی آمد
علی ماه شب یلدا
شده روی زمین پیدا
چراغ شام تار آمد
ز بهر دل نگار آمد
علی زیبا شه عالم
به دنیا چون شهاب آمد
علی خورشید عالم تاب
علی مردی بزرگ و ناب
علی مجنون زهرایی ست
علی کم یاب بابایی ست
علی مرد همه مردان
علی جانها تورا قربان
علی شد نازنین بابا
یتیمان را همه یکجا
علی آمد علی آمد
علی شاه ولی آمد
علی شمع ره مردان
به قلب های مرده جان
علی مرد غریبستان
علی مهمان نخلستان
علی ای نازنین مولا
امیر و همسر زهرا
علی ای مهربان بابا
یتیمان را شدی ماوا
علی بوی بهشت از تو
چراغ راه عالم شو
علی پنج تن به نام توست
ز بویت عطر گل ها رُست
علی آقای شب بیدار
یتیمان را کند دیدار
همی خرما و نان و شیر
دهی خرد و جوان و پیر
همه بی سرپرستان را
غذا دادی و کردی سیر
بنازم قلب پاکت را
که کردی بر زمین ماوا
علی خوش آمدی مولا
تسلی بخش قلب ما
خوش آمد گویمت آقا
به دنیای غریب ما
علی آمد علی آمد
علی چشم نبی آمد
علی ماه قمر آمد
شب ما را سحر آمد
چو روز مرد شد باتو
ز تو روز پدر آمد
علی آمد علی آمد
علی ماه نبی آمد
همه عالم کنند یادت
مبارک باد میلادت
ولادت با سعادت امیرالمومنین ،علی (ع) و روز پدر و مرد بر تمامی استادان ،بزرگواران و برادران عزیز شعر ناب مبارک باد