چهارشنبه ۲۳ آبان
گربه ی پشمالو شعری از جمیله زینعلی
از دفتر ناز دونه ها نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ۱۹:۳۶ شماره ثبت ۳۷۵۱۰
بازدید : ۲۰۰۵ | نظرات : ۹۳
|
آخرین اشعار ناب جمیله زینعلی
|
نازی نازی نازی گربه ی پشمالو
بریم به بازی گربه ی پشمالو
چقدر قشنگه چشم و دست و پایت
استخون و گوشت بیارم برایت
زبر و زرنگی میپری رو دیوار
شاید میری که بگیری یک شکار
گنجشکا از دستت شدن فراری
پشمالو جونم مگه آزار داری
گرسنه ای و شکمت خالیه
شکار گنجشک واسه تو عالیه
اما زرنگن میپرن خیلی زود
گرسنه میمونی و سعی بی سود
دلم برات میسوزه پشمالو جون
دیگه برو بخواب توی خونتون
فردا برات یه کمی گوشت میارم
بروی اون یه کمی ماست میمالم
بخوری و روی دیوار ها نپری
کنار من بشینی و در نری
دلم میخواد دست رو تنت بمالم
فقط تورو واسه ی خودم بردارم
پیشی ی قشنگِ نازِچشم گربه ای
تو شب میشه رنگ چشات نقره ای
بیا که با هم دیگه دوست بشیم ما
بهت غذا میدم بمون همین جا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.