دوشنبه ۲۸ آبان
لعنت برآل تروریست شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر سلیمان حسنی نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ ۰۱:۲۹ شماره ثبت ۳۶۰۳۳
بازدید : ۳۰۰ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
لعنت به سعـــــود و کلِّ آلش
آینده و دیـــروز و به حــــالش
بــــر پایۀ ظلم او بنـــا کـــــرد
اسلام به کشـــورش فنـا کرد
نوکرصفت و زار و ملخ خوار
لایق همه بهـــــرِ لایِ دیوار
نامی زِشرف میانشـان نیست
جـــزبی ادبی ، بیانشان نیسـت
یک عــــــده ذلیلِ مـردم آزار
بی ریشه و احـــمق و طمعکار
یک عدۀ نانجیب و وحـــــــشی
هــــر روز بهـــــانه ای و نقشی
یک جمعِ فلک زده و بــــدبخت
بایدبــــــزنی به فرقشـان سخت
جز مرگ سـزایِ کارشان نیست
مردی،که به کاروبارشان نیست
مصداق به چــــوبِ تَرکه هستند
گــــر گاو نبوده ، خــــر که هســـتند
این خفت وخـواری به چه قیمت
ایرانی و غــــــیرت است و همّت
ما صــــاحبِ عـــزم و اقتــــداریم
پُر قـــدرت و کـــــوهِ افتخـــــاریم
درمنطقه،مـــــرد ، غـــیرِ ما کیست
پیشینه یِ ما نشــــــانه یِ چیــست
آزاده و الگــــــــویِ جهــــــــــانیم
در پاسخِ بُـــــــزدلان ، نمــــــــــانیم
از عمــــــــره ، همـــه ، حــذر نمائیم
تا دفـــــعِ وجــــــودِ شـــرّ نمــــــائیم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.