يکشنبه ۴ آذر
خوشبختی شعری از آوا رضایی
از دفتر سایه های آویزان نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ ۱۰:۲۶ شماره ثبت ۳۵۹۷۲
بازدید : ۴۳۲ | نظرات : ۵۸
|
آخرین اشعار ناب آوا رضایی
|
شاید تمامِ خوشبختی
آن لحظه ی نیامده هرگز
آن بی جواب سوالیست
که فراموش کرده ام
و شاید هشیارتر از فراموشی
خوابی است که به بسترم
پلک گشوده.....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.