جمعه ۲ آذر
دامن چین دارم شعری از بهاره نوروزی سده
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ ۰۷:۴۳ شماره ثبت ۳۵۹۳۴
بازدید : ۲۰۳۳ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر بهاره نوروزی سده
آخرین اشعار ناب بهاره نوروزی سده
|
گفته بود
برایم
با دامن چین دار برمی گردد
برگشت
چین ها
دامنش را گرفته بودند
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.