چهارشنبه ۱۶ آبان
سمفوني شعری از داود زاهديان(لعل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ۱۸:۴۵ شماره ثبت ۳۵۹۱۷
بازدید : ۸۷۷ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر داود زاهديان(لعل)
آخرین اشعار ناب داود زاهديان(لعل)
|
در هر دم و بازدمم جمله يست
ايـن كه زنـدگانـي چيـسـت!؟
گاهـي بـا نـواي جـمـله هـا
تا مي توان چشمم گريست
گـاهـي بـا جـملـه ديـگري
لبانم از خنده باز نيسـت
از ميان خندها و گريهـا
اين بار صداي ديگريست
انگار كه از قلب مي رسد
باز هم نوايئ عاشقيست
عقـل هـم ميـان جـمله هـا
گفت هيچكدام صلاح نيست
يـك لحـظـه بـه خـود آمــد
گفتم شايد اين زندگيست!؟
اينـك جواب خود را يـافـتـم
زندگي يك سـمـفونيـسـت
(آري زنگي يك سمفونيست)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.