هر جا پرسیدم نیست اون بهارم
بهار هم امد نیست اون بهارم
می بینم همه جا شکوفه،سبز بهارم
اما نیست اون شکوفه اون شکوفم
♫♫♫
می بینم اسمون "سرخه سیاهه"
کجاست اون چشمون "ابی بیاره"
می بینم قصرمون، بی تو ویرونه شده
دریغا نبود ت همه چیز ، وارونه شده
♫♫♫
زمین شده سقفم،" اسمون پرتگاه"
کجایی بگیری دستم، این جاده
زمین شده سبز ،شبنم برگها نشسته
همه چی تازه ، نبودت دلا گرفته
♫♫♫
اسمون دلش گرفته ، گاهی برق داره
شاید هم مثل من اون غم داره ،درد داره
بهاری که تو نباشی اسمش بهاره
اگر بوی تو نباشه اون لطفی نداره
♫♫♫
همیشه دوستت دارم و دوستت داشتم
اولین دیدار مهرت نشست به دلم
جا خشک کرده و مونده تو دلم
رهام نمی کنه مونده تو دلم
♫♫♫
می بینم اسمون ، "سرخه سیاهه"
کجاست اون چشمون "ابی بیاره"
می بینم قصرمون بی تو ویرونه شده
دریغا نبود ت همه چیز وارونه شده
♫♫♫
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.