جمعه ۲ آذر
کلام نو شعری از محسن افشار نادری
از دفتر عارفانه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ ۰۹:۲۰ شماره ثبت ۳۵۳۱۸
بازدید : ۴۸۵ | نظرات : ۳۶
|
دفاتر شعر محسن افشار نادری
آخرین اشعار ناب محسن افشار نادری
|
ﺧﻮﺷﺘﺮ ﺯ ﻋﺸﻖ ﻭ ﻣﺴﺘﯽ ﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﯾﻦ ﺑﻪ ﻫﺴﺘﯽ
ﺧﻮﺩ ﺟﻮﯼ ﻫﺴﺘﯽ ﺍﺕ ﺭﺍ ﺑﯿﻦ ﺍﻧﺪﺭﻭﻥ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﯽ
ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻋﺸﺮﺕ ﻫﺮ ﺟﺎ ﮐﻪ ﺗﺎﺯﮔﯽ ﺑﻮﺩ
ﺍﯾﻦ ﻋشق ﻣﺒﺎﺭﮐﺖ ﺑﺎﺩ ﺯﯾﻦ ﺑﻨﺪ ﺗﻦ ﮔﺴﺴﺘﯽ
ﺩﺭ ﮐﻮﯼ ﻋﺸﻖ ﻧﺒﺎﺷﺪ ﺭﺍﻫﯽ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﭘﺮﺳﺘﯽ
ﮔﺮ ﺑﺎ ﺑﺘﺎﻥ ﻧﺸﺴﺘﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺖ ﭘﺮﺳﺘﯽ
ﭼﺮﮐﺎﺑﻪ ﻫﺎﯼ ﺫﻫﻦ ﺍﺳﺖ ﻫﺮ ﻧﯿﮏ ﻭ ﺑﺪ ﮐﻪ ﮔﻮﯾﻨﺪ
ﺧﻮﺩ ﻧﻮ ﺑﮕﻮ ﮐﻼﻣﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺟﻬﺎﻥ ﻫﺴﺘﯽ
ﺳﺎﻗﯽ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎ ﺟﺎﻡ ﻭ ﺳﺎﻏﺮﯼ ﭘﺮ
ﺍﺯ ﻧﻮ ﺑﺰﻥ ﺗﻮ ﺟﺎﻣﯽ ﭼﻮﻥ ﺳﺎﻏﺮﯼ ﺷﮑﺴﺘﯽ
خاموش ﻣﮕﻮ ﺯ ﻏﻤﻬﺎ ﺍﺯ ﻧﯿﮏ ﻭ ﺑﺪ ﺑﺮﻭﻥ ﺁﯼ
ﻣﺴﺘﯽ ﺯ ﺑﺎﺩﻩ ﻋﺸﻖ ﭘﯿﻤﺎﻧﻪ ﭼﻮﻥ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﯽ
ﻣﺤﺴﻦ ﺍﻓﺸﺎﺭ ﻧﺎﺩﺭﯼ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.