جمعه ۲ آذر
که در کرانه ی رود ِروان عمر ِقصیرم ... شعری از رضا محمدصالحی
از دفتر شاید فردا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ۱۶:۲۰ شماره ثبت ۳۵۲۶۰
بازدید : ۷۰۷ | نظرات : ۷۳
|
آخرین اشعار ناب رضا محمدصالحی
|
« زنی نشسته کنارم » * ز عشق و عاطفه لبریز که نرد عشق ببازم که شال عشق ببافد
در این هوای سترون کنار برکه ی خواهش دوباره قرعه کشیدم که فال عشق ببافد
به دست باد سپرده عنان موی پریشان در آسمان نگاهم شبیه رود خروشان
که بوم ایده بسازم و او به کلک دبیرش در امتداد نگاهم جمال عشق ببافد
پُرم ز عطر حضورش ز حس خوب شکفتن بناست چله بگیرم برای خاطره گفتن
بناست نذر نگاهش کنار غرفه ی حاجت دخیل گریه ببندم خیال عشق ببافد
برای آنکه نیافتد به دست دلهره کارم رها نمی کنم اینبار دست گرم و کریمش
که در کرانه ی رود ِ روان ِ عمر ِ قصیرم درنگ ِ چاره کنم تا مجال عشق ببافد
دوباره دست نیازم به سمت عشوه گرفتم که مطمئن شوم امشب کنار سفره ی حاجت
زنی نشسته کنارم ز عشق و عاطفه لبریز که نرد عشق ببازم که شال عشق ببافد
رضا محمدصالحی
* با نگاهی به غزل" اسیر قلعه نامرئی" بانو غزل آرامش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.