جمعه ۲ آذر
باران بی کسی شعری از جلیل سرچاهی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ۲۲:۱۰ شماره ثبت ۳۵۰۱۹
بازدید : ۶۶۸ | نظرات : ۴۸
|
آخرین اشعار ناب جلیل سرچاهی
|
بازهم باران ميبارد و كنارم نيستي/
بر لحظه هايم، تنهايي ميماند و كنارم نيستي
چه غريبانه است ، در آن عكس قديمي/
كنارت هستم و بازهم كنارم نيستي
همهمه باد است و صداي برگ درختان /
مي ترسم از اين احوال و كنارم نيستي
هنگام غروب، خورشيد به تو نزديك تر است/
خورشيد هم پيشم نميماند ، چون كنارم نيستي
هر چند خورشيد بر هر دويمان مي تابد/
اينجا همه چيز سرد است ، چون كنارم نيستي
تك تك ستاره ها ، خاطره هاي من و توست/
شبها هم دلتنگ تو مي شوم ، چون كنارم نيستي
يك لحظه برگرد و به چشم هايم نگاه كن/
اينجا هم باران مي بارد ، چون كنارم نيستي
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.