سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    سعادت

    شعری از

    خسرو امینی (امینی)

    از دفتر بهارانه نوع شعر مثنوی

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ ۰۶:۴۲ شماره ثبت ۳۴۶۷۵
      بازدید : ۸۶۴   |    نظرات : ۳۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب خسرو امینی (امینی)

     راز  سعادت 
    ای که دل بستن بجــز تو هیـــچ معنایی ندارد
    این دل افســرده جـز یـاد تــو  مـاوایی ندارد
    هر چه خواهم از تو خواهم، هر چه گویم با توگویم
    گر که هستم با تو هستم ،هر چه جویم  ازتو جویم
    ای امید بی پنــاهان، ای خــــدای مهربــانم
    خوشتر از نام نکـویت ، گو چه رانـم بر زبـــانم
    می پرستم لحظه ها را ، چون تو هستی در بر من
    هر زمان پیشی بگیـرد ، عشق تو از بـــاور من
    چون غریبی جستجو گر، در پی ات هر سو دویدم
    بعد عمـری در من خود ، جلـوه پــاکت بدیدم
    حا ل محتاجم به لطف ات ، اینکه بخشایی گناهم
    سایه ی مهرت نگیری ، تا نبخشیدی پنــاهم
    من حقیر و رو سیاهم ، بنده ی درمـانده ی تو
    از قطـار  پاکبـازان ، بنده ی  جـامـانده ی تو
    تو بزرگی و رحیمی، رحم کن یـا ربّ اعـــلا
    ما گنهکار و پلشت ایم  و توئی بخشنده  مولا
    در قیامت دستگیری کن مـرا ، ای  بهتـرینم
    گر چه میدانم میان بنده گان من کمتــرینم
     
     
    ۸
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0