روزگاری زندگی هـــــا،ســـاده بــود
شب نشینی هاچه فوق العاده بود
نه خبــــــــراز وایبـــــــروازلایــن بـــود
نه اثـــــرازخطهــــــای آن لاین بــــود
مردمـان باهـــم صمیمی هم نفس
نه چـــــوحالا زندگی هــــادرقفـــس
آنزمــــان عیـــــددیدنی هـا،روبـــــرو
حـــــال گشــــــته چت،راهِ گفتـــــگو
آن زمـــان دلهـــــابه هم نــزدیک بود
کی خبـــــــرازگــــوشی وازلینک بود
بچـه هامشــغولِ بازی می شــــدند
کی چنین طفلِ مجــازی می شدند
هـــرکسی اندرحــــــریمِ خــــانه اش
چـــاره جـــــوید،بهــــــرِآن دُردانه اش
تامیـــــــانِ واقعیــــــــــات ومجــــــــاز
فــــــرق بگذاردبه هنـــــــگامِ نیـــــــاز
کاش برمی گشـت آن ایامِ خـــــــوب
دیدنی تر می شـــدهنگامِ غــــــروب
درکنـــــارِهم تمـــــــامی هم نفـــس
بهـــــــــرِهمدیـــــگرهمـــه،فریـــادرس
کاش برمیگشـــت ازنـــوســرنوشت
می شـــــــدآن ایـــام راازسَـــرنوشت